Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Holidays .
Friday 28 December 2012 • 20:17 • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t lalink sekalian :* Ahhhhh .. sekolah dah nak start.Dahlaa sekolah start hari rabu , kena pakai uniform Krs lengkap :( Ahhhh. terseksanyaaa . hope takdak perhimpunan lama-lama ye cikgu cikguuu.Kami semua belum bersedia untuk berkawad di tgh panas . Muahahaha xD

Berbalik kepada tajuk yg tertulis kemas oleh budak comot ini,iaitu Holidays! Nak tau something dok? Farah kannn , diaa kannn , diaaa kannn , diaaa pergi CH harituu.Dahlaa tak ajak ite :( Hahaa.Okay,Haritu aku pergi CH dengan family yg tercinta aku semestinya . Tidur disana hanyalah satu malam :( sedih gilaa kan.Tkpelah , haritu dah jalan sakan.Huahuahua xD Masa aku kat sana,suhu dia 20 c.Sejukkk woo :p Disana aku dapat merasai pengalaman bersalji.Okay, tipu :p Ehh,dengar cita ramai pergi cameron kan , awat tak terserempak hangpa? Huahuahua xD

Nahh,ini masa yang ditunggu tunggu kan? Hangpa bukannya suka aku membebel ni :( Ehh,aku cakap macam ada org baca post aku .Puihhhh , farah perasan . Haha xD

Selamat menjamu selera dengan gmbr2 yg omeyy omeyy ini :p


















PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Farah for short. I'm 14 y/o and study at Smk taman tasik, taiping. Stay at Perak! In love with you :*
Memory
Crush, be mine please :*
  • Result PMR Taman Tasik '12
  • Benda yg wajib dibawa ketika berjalan :D
  • Elit ;)
  • Baki Zainal :)
  • Result UPSR'12
  • Contest I Choose To Wear Hijab :)
  • Demam Haziq_Kinda
  • New blog ;)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome